Search This Blog

02 March 2012

My sister, the ROCK DIVA

Este unul dintre pictorialele mele preferate, nu numai datorita faptului ca model a fost sora mea, ALINA PIRVAN, ci si pentru faptul ca am lucrat alaturi de o echipa de prieteni. Le multumesc pe aceasta cale, fotografului STEFAN DANI, asistentei mele, SANDRA PATRUCEANU si asistentului si prietenului nostru, DAN.
Ideea acestui shooting ne-a venit de pe o zi, pe alta, am gasit locatiile, iar alegerea modelului nu a fost intamplatoare. Alina a fost prima optiune atunci cand am gasit tema shootingului, ROCK VIBRATIONS. Ma bucur ca am ales-o pe ea, fiindca, desi nu este model de profesie si a fost pentru prima data fotografiata de un profesionist, "si-a intrat in personaj" rapid, fara sa-i dam prea multe indicatii.
Inspiratia machiajului a fost Gothic Glamour, accentul fiind pus atat pe conturarea ochilor (avand la baza un machiaj de tip Smokey Eyes), cat si a pometilor si a buzelor, pastrand totusi un aspect glamour al machiajului, prin aplicarea unui glitter rosu pe centrul pleoapei mobile.
Rezultatul shooting-ului a fost uimitor, iar pozele vorbesc de la sine.






Foto: STEFAN DANI
Makeup: ROXANA PIRVAN
Makeup Assistant & Hair: SANDRA PATRAUCEANU
Model: ALINA PIRVAN

No comments: