Search This Blog

02 March 2012

Tests...

Pe George Enache l-am cunoscut in vara anului 2010, cu ocazia unei sedinte foto pentru revista BEAU MONDE. Colaboram deja de mai bine de 1 an cu revista, dar el era un fotograf nou, pe care nu-l mai intalnisem. Am fost bucuroasa sa descopar ca am fost pe aceiasi lungime de unda cu el si ne-am inteles din prima, ca makeup artist si fotograf.
Rezultatul primei colaborari cu George, a fost pictorialul meu favorit, pentru BEAU MONDE Septembrie 2011 (puteti vedea pictorialul si pe acest blog), cu o echipa de oameni profesionisti: Ana Amelian-Nechita (stilist), George (fotograf) si Natalia Onofrei/Mandarina Models (modelul meu favorit).
Recent, am acceptat bucuroasa propunerea lui de a face makeup-ul pentru niste teste foto si iata ce a iesit:




No comments: